Parkeren op Schiphol

Het aanbod voor parkeren op Schiphol is inmiddels zo uitgegroeid, dat het maken van een keuze voor de juiste aanbieder zeker niet eenvoudiger is geworden.
In dit artikel geven we een aantal opties voor de parkeermogelijkheden op en rond Schiphol, zowel shuttle, valet en park sleep & fly.

Op Schiphol:
De parkeermogelijkheden op de luchthaven van Schiphol zijn er voldoende.
Onderstaand geven we je een opsomming van de mogelijkheden voor het parkeren van je auto.

Park & Travel
Deze manier van parkeren past uitermate goed bij u als u voor langere tijd wilt gaan parkeren.
Een pendelbus service is hierin bij inbegrepen.

smart parkingSmart Parking
De parkeerplaats waar u voor een voordelig tarief uw auto kunt parkeren.
Zeker goed geprijsd als u lang wilt parkeren, let wel dat u minstens 1 week van tevoren reserveert.

Kort parkeren (visitors)
Deze manier van parkeren is geschikt als u maximaal 5 dagen wilt parkeren.
Bespaar op uw kosten, door vooraf de parkeerplaats te reserveren.

Schiphol Holiday Valet Parking
Dit is de valet service voor parkeren van Schiphol.
Als u langer dan 5 dagen wilt parkeren is dit een prima oplossing om geen gesleep met de koffers te hebben.

Naast de officiële parkeerplaatsen van de luchthaven zijn er rondom Schiphol ook verschillende andere parkeeraanbieders.keurmerk
Door de enorme toename van parkeeraanbieders is het een vrij ondoorzichtig woud geworden, daarom zijn er verschillende initiatieven gestart voor het vergelijken van de verschillende parkeeraanbieders.

Door de toename van illegale parkeerterreinen rondom de luchthaven is er uiteindelijk een keurmerk opgezet.
Bij het keurmerk zijn een achttal parkeerbedrijven bij betrokken, die de kwaliteit voor de consumenten van de bedrijven controleert.
Op de site van participerende bedrijven kunt u de eisen opvragen waaraan de bedrijven dienen te voldoen.

Wij hopen dat u met de informatie die u hier heeft gekregen een weloverwogen  beslissing kunt nemen.

 

  • KLM zet twee miljoenste Flying Blue-lid in het zonnetje
    SCHIPHOL - KLM heeft het twee miljoenste Nederlandse Flying Blue-lid feestelijk in het zonnetje gezet. Het loyaliteitsprogramma groeit hard, zeker aangezien deelnemers korting krijgen diensten waarvoor sinds enige tijd betaald moet worden, zoals ruimbagage en extra voorkeursstoelen.
  • Winkelpersoneel Schiphol beloond met award
    SINGAPORE - Schiphol heeft de Travel Retail Award in de categorie ‘Best Airport for Customer Service 2019’ gewonnen. Vijfduizend internationale reizigers beoordelen het winkelpersoneel op diverse luchthaven op klantvriendelijkheid, pro-activiteit en werkwijze.
  • British Airways staakt routes naar Oost-Europa
    LONDEN - British Airways staakt komend winterseizoen twee routes vanaf Londen Heathrow naar Oost-Europa. Zowel Kiev als Sint Petersburg worden met ingang van 3 oktober uit de dienstregeling geschrapt. Volgens BA zijn de vluchten naar beide steden niet langer commercieel rendabel.
  • Airbus BelugaXL landt voor het eerst in Hamburg
    HAMBURG - De BelugaXL, het nieuwe transportvliegtuig van Airbus, is dinsdag voor het eerst in Duitsland geland. Het toestel vloog vanaf Toulouse naar de Airbus-vestiging in Hamburg-Finkenwerder. Daar vinden tests plaats in het kader van de certificering van het walvisachtige vliegtuig.
  • Airbus en SAS onderzoeken elektrisch vliegen
    TOULOUSE – Airbus en luchtvaartmaatschappij SAS gaan gezamenlijk onderzoek doen naar de inzet van elektrische en hybride vliegtuigen. De nadruk van het onderzoek ligt op operationele en infrastructurele uitdagingen die de grootschalige introductie van dergelijke vliegtuigen met zich meebrengen.
  • KLM wil treingebruik op korte routes stimuleren
    SCHIPHOL - KLM wil reizigers op korte afstanden, zoals tussen Schiphol en Brussel, stimuleren om de trein te pakken. “We bieden passagiers al langere tijd de optie om de trein of het vliegtuig te maken, maar het aantal vluchten kan wat ons betreft omlaag”, zegt KLM-topman Harm Kreulen.